IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Ответить в данную темуНачать новую тему
nike sko til rådighed, nike sko til rådighed
vbjhgq
post 20.6.2018, 12:52
Post #1

Новичок
*

Group: Пользователи
Member No.: 1465

Flyknit Racer nike sko til rådighed er en meget niched sko. De fleste løbere ville sandsynligvis ikke kunne bære det, i hvert fald som en daglig sko, og jeg vil forklare i et stykke tid. Raceren er en del af to sko - den anden er en træner - produceret til Nike-sponsorerede atleter i forbindelse med OL i London. Næsten et år på, racer er endelig ramt vores kyster. Før jeg lagde mine hænder på dem, har jeg haft chancen for at se dem i Japan, både i Osaka og Kyoto, så jeg vidste hvad jeg kunne forvente.

Nike Flyknit Racer nike sko counter rabat er blevet en betroet silhuet til seriøse løbere og en favorit blandt sneakerheads. Det er en formidabel ydeevne sko med et alsidigt livsstil udseende og fantastiske farveskemaer. Siden den første udgave i 2012 har den populære Nike Flyknit Racer løbesko taget farveinspiration til det næste niveau - tænk Acai Berry, Cookies and Cream og No Parking Colors. For sommeren bliver Nike sød på os med ""Macaron Pack"", en ny pastelsamling inspireret af den franske marengsbaserede konfekt.

Nike Flyknit Racer nike sko varmt salg Multicolour 2.0 er tilbage. 2013 Nike Flyknit Racer Colorway sensation rammer hylderne igen, men denne gang i en langt bredere udgivelse. Efter en vellykket genudgivelse tilbage i 2016 (med en version, der havde en alternativ grå tunge), kommer 2017-iterationen tilbage til sin oprindelige sort tunge med kun en mindre ændring på Nike branding colorway fra hvid til blå.

Denne seneste Nike Flyknit Racer farve-up er en fan af Flyknit Racer har ventet på. Simple, fjernede monochrome farver er, hvad folkne beder om, og mærkerne begynder at levere. Den manglende farve, der bruges, hjælper med at håndhæve de tekniske elementer i Flyknit-oversiden og udstiller konstruktionen korrekt. Denne gengivelse hylder den græske gudinde af sejr, og mærkerne navnebror, Nike.

http://www.kicksonhe.com/

+Цитировать сообщение

Ответить в данную темуНачать новую тему
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Lo-Fi Version Time is now: 22.6.2018, 2:53